خواص چیس سیب

یکی از فواید اصلی سیب خشک، وجود فیبر رژیمی آن است. فیبر هضم غذا را آرامتر می کند و باعث می شود قند خون یکباره بالا و پایین نرود. بالارفتن یکباره قند خون و بلافاصله پایین آمدنش باعث می شود که بدن احساس خستگی کند و کمی بعد از خوردن غذا احساس گرسنگی کنید. از آنجایی که فیبر باعث می شود بعد از وعده غذایی احساس سیری کنید سیب خشک شده می تواند یک وعده سیرکننده عالی باشد.

ویتامینها
سیب خشک حاوی ویتامینهایی است که می توانند برای بدن بسیار مفید باشند. سیب حاوی مقداری ویتامین A و C است. این ویتامین ها باعث می شوند استخوان و پوست شما سلامتی خود را حفظ کنند. سیب همچنین حاوی تعداد زیادی از ویتامینهای خانواده B است. این ویتامینها متابولیسم طبیعی بدن شما را تنظیم می کنند و کبد و پوستتان را تغذیه میکنند.

مواد معدنی
سیب خشک حاوی مقادیر زیادی از مواد معدنی مورد نیاز بدن است. وعده نیم پیمانه ای از سیب خشک شده، ۴ درصد از نیاز روزانه بدن به پتاسیم را تامین می کند. پتاسیم ماده ای معدنی است که برای نرون ها و فعالیت مغز ضروری است. همچنین سیب خشک دارای مقدار آهن است، بطوریکه نصف پیمانه سیب خشک، ۸درصد از میزان آهن مورد نیاز روزانه آقایان و ۳درصد از آهن مورد نیاز خانمها را تامین میکند. علاوه بر این سیب خشک حاوی مقادیری از مواد معدنی دیگر مثل مس، منگنز و سلنیوم است.

lalsevda
ارسال دیدگاه